Tolleranza di u culore SDCM si riferisce à a diffarenza di culore trà i diversi fasci emessi da a listessa fonte di luce di culore in a gamma di culore percepita da l'ochju umanu, generalmente espressa da valori numerichi, cunnisciuti ancu com'è differenza di culore. A tolleranza di u culore SDCM hè unu di l'indicatori impurtanti per misurà a cunsistenza di u culore di i prudutti di illuminazione LED. In l'applicazioni di illuminazione LED, a dimensione di a tolleranza di u culore SDCM influenza direttamente a qualità è a stabilità di l'effettu di l'illuminazione.
U metudu di calculu di a tolleranza di u culore SDCM hè di cunvertisce a diferenza di coordinate trà a fonte di luce pruvata è a fonte di luce standard à u valore SDCM secondu u diagramma di cromaticità CIE 1931. U più chjucu u valore SDCM, u megliu a cunsistenza di u culore, è più grande a differenza di culore. In circustanze nurmale, i prudutti cù valori SDCM in 3 sò cunsiderati cum'è prudutti cù una bona cunsistenza di u culore, mentre chì quelli più grande di 3 anu da esse migliuratu più.
In l'applicazioni di illuminazione LED, a cunsistenza di u culore hà un impattu impurtante nantu à a stabilità è u cunfortu di l'effettu di l'illuminazione. Se a cunsistenza di u culore di i prudutti di l'illuminazione LED hè povera, u culore di e diverse zone in a listessa scena serà significativamente sfarente, affettendu l'esperienza visuale di l'utilizatore. À u listessu tempu, i prudutti cù una cunsistenza di u culore poveru pò ancu causà prublemi cum'è a fatigue visuale è a distorsione di u culore.
Per migliurà a cunsistenza di u culore di i prudutti di l'illuminazione LED, hè necessariu di principià da parechji aspetti. Prima di tuttu, a qualità di u chip LED deve esse strettamente cuntrullata per assicurà a cunsistenza di u culore di u chip LED. Siconda, un strettu cuntrollu di qualità hè necessariu per i prudutti di l'illuminazione LED per assicurà chì a cunsistenza di u culore di ogni pruduttu hè a stessa. Infine, u sistema di illuminazione LED deve esse debuggatu è ottimizatu per assicurà a coherenza di u culore trà e diverse fonti di luce.
In corta, a tolleranza di u culore SDCM hè unu di l'indicatori impurtanti per misurà a cunsistenza di u culore di i prudutti di l'illuminazione LED, chì ghjoca un rolu impurtante in a migliurà a qualità è a stabilità di l'effettu di l'illuminazione di i prudutti di l'illuminazione LED. Per migliurà a cunsistenza di u culore di i prudutti di l'illuminazione LED, hè necessariu di principià da parechji aspetti per assicurà chì a qualità di i chip LED, a qualità di i prudutti di l'illuminazione LED è a debugging di i sistemi di illuminazione LED risponde à u standard.
Tempu di Postu: Aug-02-2023