A temperatura di u culore hè una manera di misurà a temperatura chì hè comunmente utilizata in fisica è astronomia. Stu cuncettu hè basatu annantu à un ughjettu nìvuru imaginariu chì, quandu si riscalda à diversi gradi, libera parechji culori di luce è i so ogetti appariscenu in culori variati. Quandu un bloccu di ferru hè riscaldatu, diventa rossu, dopu giallu, è infine biancu, cum'è quandu hè riscaldatu.
Hè inutile di parlà di a temperatura di culore di u lume verde o viola. In pratica, a temperatura di u culore hè pertinente solu per e fonti di luce chì s'assumiglia assai à a radiazione di un corpu neru, vale à dì, a luce in una gamma chì va da u rossu à l'aranciu à u giallu à u biancu à u biancu blu.
A temperatura di u culore hè convenzionalmente espressa in kelvins, utilizendu u simbulu K, una unità di misura per a temperatura assoluta.
L'effettu di a temperatura di u culore
Temperature di culore diffirenti anu effetti diffirenti nantu à a creazione di l'atmosfera è l'emozioni.
Quandu a temperatura di u culore hè menu di 3300K, a luce hè principarmenti rossa, dendu à e persone una sensazione calda è rilassante.
Quandu a temperatura di u culore hè trà 3300 è 6000K, u cuntenutu di u lume rossu, verde è blu conta per una certa proporzione, chì furnisce à e persone un sensu di natura, cunfortu è stabilità.
Quandu a temperatura di u culore hè sopra à 6000K, a luce blu cuntene una grande proporzione, chì face chì a ghjente si senti seriu, friddu è prufonda in questu ambiente.
Inoltre, quandu a diffarenza di temperatura di u culore in un spaziu hè troppu grande è u cuntrastu hè troppu forte, hè faciule per e persone per aghjustà i so pupulari spessu, risultatu in fatigue di sigilli di l'organu visuale è fatigue mentale.
Diversi ambienti necessitanu diverse temperature di culore.
A luce bianca calda si riferisce à a luce cù una temperatura di culore di 2700K-3200K.
Daylight si riferisce à luci cù una temperatura di culore di 4000K-4600K.
A luce bianca fresca si riferisce à a luce cù una temperatura di culore di 4600K-6000K.
1.Sala di vita
A riunione d'invitati hè a funzione più impurtante di u salottu, è a temperatura di u culore deve esse cuntrullata à circa 4000 ~ 5000K (biancu neutru). Pò fà chì u salottu pare luminoso è crea un ambiente tranquillu è elegante.
2.Camera
L'illuminazione in a stanza deve esse calda è privata per ottene una rilassazione emotiva prima di andà in lettu, cusì a temperatura di u culore deve esse cuntrullata à 2700 ~ 3000K (biancu caldu).
3.Sala di pranzu
A sala di pranzu hè un spaziu impurtante in a casa, è una sperienza còmoda hè assai impurtante. Hè megliu di sceglie 3000 ~ 4000K in quantu à a temperatura di u culore, perchè da u puntu di vista psicologicu, manghjà sottu illuminazione calda hè più appetizing. Ùn distorterà l'alimentu è creà un ambiente di pranzu accogliente.
4.Sala di studiu
A sala di studiu hè un locu per leghje, scrive o travaglià. Hè bisognu di un sensu di tranquillità è tranquillità, perchè a ghjente ùn sia impetuosa. Hè cunsigliatu di cuntrullà a temperatura di u culore intornu à 4000 ~ 5500K.
5.Cucina
L'illuminazione di a cucina deve piglià in contu a capacità di ricunniscenza, è l'illuminazione di a cucina deve esse usata per mantene i culori originali di verdura, frutti è carne. A temperatura di u culore deve esse trà 5500 ~ 6500K.
6.Bathroom
U bagnu hè un locu cù una rata di usu particularmente alta. À u listessu tempu, per via di a so funziunalità particulari, a luce ùn deve esse troppu dim o troppu distorted, perchè pudemu osservà a nostra cundizione fisica. A temperatura di u culore di luce cunsigliata hè 4000-4500K.
Fornitore ODM di Lediant illuminazione-specialista di i prudutti di led downlight, i prudutti principali sò downlight di u focu, downlight cummerciale, spotlight led, downlight intelligente, etc.
Tempu di Postu: Oct-09-2021