I prudutti di downlight intelligenti Lediant Lighting rispondenu à tutti i requisiti

L'idea di l'illuminazione intelligente ùn hè nunda di novu. Hè stata per decennii, ancu prima di inventà l'Internet. Ma ùn hè micca finu à u 2012, quandu Philips Hue hè stata lanciata, chì e lampadine intelligenti muderni emergenu cù LED di culore è tecnulugia wireless.
Philips Hue hà introduttu u mondu à lampade LED intelligenti chì cambianu culore. Hè statu introduttu quandu i lampi LED eranu novi è caru. Comu pudete imagine, i primi lampi Philips Hue eranu caru, ben fatti è tecnologicamente avanzati, nunda di più hè statu vindutu.
A casa intelligente hà cambiatu assai in l'ultima decada, ma u downlight intelligente di Lediant Lighting si ferma à u so sistema pruvucatu di illuminazione intelligente avanzata chì cumunica per mezu di un hub Zigbee dedicatu. (Lediant Lighting smart downlight hà fattu alcune cuncessioni; per esempiu, avà offre un cuntrollu Bluetooth per quelli chì ùn anu micca cumprà un hub. Ma quelli cuncessioni sò chjuchi.)
A maiò parte di l'illuminazione intelligente sò fatte male, anu un cuntrollu limitatu di culore o di dimming, è ùn mancanu a diffusione di luce propria. U risultatu hè una illuminazione irregulare è irregolare. In a maiò parte di i casi, veramente ùn importa micca assai. Una striscia LED chjuca è pocu prezzu pò illuminate una stanza, ancu s'ellu s'assumiglia à una luce di Natale eccessivamente glorificata.
Ma s'è vo decorate tutta a vostra casa cù lampadine intelligenti è strisce di luce, ùn uttene micca quella stampa suave, evocativa, perfetta chì vede in l'annunzii. Stu aspettu richiede una illuminazione d'alta qualità cù una dispersione propria, una scelta larga di culori, è un altu indice di resa di culore (chì spiegheraghju dopu).
I prudutti di downlight intelligenti Lediant Lighting rispondenu à tutti i requisiti. Sò fatti di cumpunenti d'alta qualità è anu una diffusione eccellente per impediscenu l'illuminazione irregolare.
Impressionante, tutti i downlight intelligenti Lediant Lighting anu un indice di resa di culore di 80 o più altu. CRI, o "Color Rendering Index", hè complicatu, ma in termini ginirali vi dice quantu "accurata" ogni ughjettu, persona, o pezza di mobili pare in luce. Per esempiu, lampade CRI bassu farà chì u vostru divano verde pare blu grisgiu. (Lumens affettanu ancu l'apparenza di culori "accurati" in una stanza, ma i downlights intelligenti di Lediant Lighting sò belli è brillanti).
A maiò parte di e persone aghjunghjenu luci intelligenti à a so casa per un equilibriu di novità è cunvenzione. Di sicuru, uttene funzioni di dimming è di culore, ma pudete ancu cuntrullà l'illuminazione intelligente à distanza o in un schedariu. L'illuminazione intelligente pò ancu esse preprogrammata cù "scene" o reagisce à l'attività da altri apparecchi intelligenti di casa.


Tempu di Postu: Feb-02-2023