I downlights ponu esse visti in ogni locu in a nostra vita quotidiana. Ci sò ancu parechji tippi didownlightsOghje parleremu di a differenza trà a luce riflettente à tazza è a luce à lente.
Chì ghjè a Lente?
U materiale principale di a lente hè u PMMA, hà u vantaghju di una bona plasticità è di una alta trasmittanza di a luce (finu à u 93%). U svantaghju hè a bassa resistenza à a temperatura, solu circa 90 gradi. A lente secundaria hè generalmente cuncipita cù riflessione interna tutale (TIR). A lente hè cuncipita cù luce penetrante in a parte anteriore, è a superficia cònica pò raccoglie è riflette tutta a luce laterale. A sovrapposizione di i dui tipi di luce pò ottene un usu perfettu di a luce è un bellu effettu spot.
Chì ghjè u TIR?
TIR si riferisce à "Riflessione Interna Totale", chì hè un fenomenu otticu. Quandu un raghju entra in un mezu cù un indice di rifrazione più altu in un mezu cù un indice di rifrazione più bassu, se l'angulu incidente hè più grande di un angulu criticu θc (u raghju hè luntanu da a nurmale), u raghju rifrattu sparirà è tuttu u raghju incidente serà riflessu è ùn entrerà micca in u mezu cù un indice di rifrazione più bassu.
Lente TIR: migliurà l'usu di l'energia luminosa LED
A lente TIR adotta u principiu di riflessione tutale, chì hè fatta da a raccolta èluce di trasfurmazione. Hè cuncipitu per fucalizà a luce direttamente davanti cù un tipu penetrante è a superficia cònica pò raccoglie è riflette tutta a luce lateraleA sovrapposizione di sti dui tipi di luce pò ottene una luce perfetta da aduprà è un bellu effettu spot.
L'efficienza di e lenti TIR pò ghjunghje à più di 90%, cù i vantaghji di un altu utilizzamentu di l'energia luminosa, una minore perdita di luce, una piccula zona di raccolta di luce è una bona uniformità, ecc. E lenti TIR sò aduprate principalmente in lampade à picculu angulu (angulu di u fasciu <60°), cum'è riflettori è downlight.
Chì ghjè un riflettore?
A tazza riflettente hè di punta per aduprà una lampadina di fonte luminosa cum'è fonte luminosa, u riflettore chì hà bisognu di distanza per raccoglie a luce s'illumina, di solitu di tipu tazza, cumunemente cunnisciuta cum'è tazza riflettente. Di solitu, a fonte luminosa LED emette luce à un angulu di circa 120.°Per ottene l'effettu otticu desideratu, a lampada qualchì volta usa un riflettore per cuntrullà a distanza d'illuminazione, l'area d'illuminazione è l'effettu spot.
Riflettore metallicu: Richiede tecnulugia di stampatura è lucidatura è hà una memoria di deformazione. U vantaghju hè u bassu costu è a resistenza à a temperatura. Hè spessu adupratu per esigenze di illuminazione di bassa qualità.
Riflettore di plastica: Basta un solu sformatu. U vantaghju hè una alta precisione ottica è nisuna memoria di deformazione. U costu hè muderatu è hè adattatu per lampade chì a temperatura ùn hè micca alta. Hè spessu adupratu per esigenze di illuminazione di gradu mediu è altu.
Dunque, chì hè a differenza trà una lente TIR è una tazza riflettente? In fatti, u principiu di funziunamentu basicu hè u listessu, ma relativamente parlante, e lenti TIR anu menu perdite per l'interfaccia di riflessione.
Lente TIR: L'interazione trà a tecnulugia di riflessione tutale è u mediu, chì hà reazzioni sia fisiche sia chimiche. Ogni raghju hè cuntrullatu è utilizatu, generalmente senza punti secundarii, è u tipu di luce hè bellu. A lente hè più arrotondata è u fasciu cintrali hè più uniforme.U puntu luminosu di a lente hè relativamente uniforme, u bordu di u puntu luminosu hè tondu, è a transizione hè naturale. Hè adattatu per a scena cù u downlight cum'è illuminazione di basa, è ancu adattatu per a scena cù pruiezione uniforme. U puntu luminosu di a lente hè chjaru, a linea di divisione ùn hè micca evidente, è a luce hè pianu pianu troppu uniforme.
Rifletteo: Luce di cuntrollu di riflessione pura. Ma relativamente peru secondu locuof a luce hègrande. Mriflessione di luce maiò attraversu a superficia di a tazzavàfora, luceu tipu hè decisuper a superficia di a tazza.Di listessa taglia èaangulu di u casu, perchè a luce d'intercettazioneaL'angulu di a tazza riflettente hè più grande, dunque l'antiriflessu serà megliu. Una grande parte di a luce ùn hè micca in cuntattu cù a superficia di riflessione ùn hè micca cuntrullata, u puntu secundariu hè grande. A tazza riflettente di luce fora di u bordu èaU sensu angulare hè relativamente forte, u centru di u fasciu di luce hè più forte è più luntanu.
A tazza riflettente hà un puntu luminosu cintrali più cuncintratu è un bordu in forma di V inversu, chì hè adattatu per scene cù lati chjuchi prominenti. U puntu luminosu di a tazza riflettente hè relativamente chjaru, a linea secante di u bordu di luce tagliata hè particularmente evidente.
Sè dumandate ciò chì hè megliu, una lente TIR o un riflessuorQuestu deve esse cunsideratu per scopi pratichi. Basta ch'ellu possi ottene l'effettu otticu desideratu, hè un bon dispositivu otticu. Per esempiu, una fonte luminosa LED emette di solitu luce à un angulu di circa 120°. Per ottene l'effettu otticu desideratu, a lampada qualchì volta usa una tazza riflettente per cuntrullà a distanza di a luce, l'area di luce è l'effettu di u puntu luminosu.
Data di publicazione: 22 settembre 2022