Classificazione di lampade(六)

Sicondu a forma è u metudu di stallazione di lampade, ci sò lampade di tettu, candelabri, lampade da terra, lampade di tavulinu, spotlights, downlights, etc.

Oghje vi presentu downlights.

Downlights sò lampi incrustati in u tettu, è u grossu di u tettu deve esse più di 15 cm. Di sicuru, ci sò ancu downlights esterni. U spotlight di downlights hè più forte di i lampi di u tettu è i candelabri, ma più debuli di i spotlights. Spessu a ghjente ùn pò micca dì a diffarenza trà downlights è spotlights, sò veramente micca assai diffirenti, dipende principarmenti nantu à i bisogni di l'usu: A luce di u downlight hè diffusa è hè principalmente utilizata per l'illuminazione, è l'angulu di luce hè generalmente fissu in downward; a luce di u spotlight hè assai cuncentrata, principarmenti utilizata per sparghje l'atmosfera, è l'angolo di luce pò esse generalmente aghjustatu in ogni mumentu secondu a pusizione di a casa. (Avà ci sò ancu downlights chì ponuaghjustà l'angolo, è a diffarenza trà downlights è spotlights hè sempre più chjuca è più chjuca.) Lediant hà parechji tippi diffirenti di downlights, scopre u nostru situ web avà, ci hè sempre un downlight chì ti piace.

Cum'è l'illuminazione dolce di un caffè rapprisenta i sentimenti di a piccula burguesia, l'stile è u gustu di una casa pò ancu esse riflessu per l'illuminazione. E fonti di luce cù i stessi paràmetri, induve è cumu sò stallati, è ancu chì materiali sò usati per u paralume, pruduceranu effetti di illuminazione completamente differenti è creanu una atmosfera completamente diversa. Per quessa, diversi lumi deve esse designatu secondu i bisogni di ogni spaziu durante a decorazione.


Tempu di post: Jul-14-2022